Što je SEO i zašto je važan?

seo optimizacija

SEO (Search Engine Optimization) ili optimizacija za tražilice je proces za povećanje vidljivosti web-lokacija u tražilicama, u rezultatima koje generiraju i dobivanje optimalne razine relevantnog prometa usmjerenog na neku web-lokaciju. To uključuje sve, od načina na koji je web-lokacija strukturirana, načina na koji se povezuje s drugim web-mjestima, do riječi korištenih u glavnim područjima web-mjesta.

Kako funkcionira?

Tražilice koriste internetske robote nazvane “pretraživači” ili “pauci” za indeksiranje web-mjesta na World Wide Webu i ažuriranje indeksa. Taj se proces naziva indeksiranjem ili jednostavnije objašnjeno, indeksiranje je proces čitanja i katalogizacije web-mjesta na internetu. U suradnji s tim paucima, algoritmi su napisani za generiranje rezultata iz indeksa koje su stvorili ovi internet pauci. Proces ili metode putem kojih je, s jedne strane, web-mjesto lakše indeksirati za paukove tražilice, a drugo, što je moguće brže reagirati na algoritme tražilice, je ono što je veliki dio SEO. Kroz SEO se optimiziraju organski rezultati, oni koji nisu plaćeni.

Znate li kako odrediti svoju ciljnu publiku?

Zašto je važan?

Prvo, tražilice su virtualne autoceste kroz koje se odvija većina internetskog prometa i pronalazi svoja odredišta. Prema magazinu Forbes, krajem 2013. Google je činio 40% ukupnog internetskog prometa. Drugo, najvažnije za tražilice je njihova sposobnost generiranja i usmjeravanja ciljanog prometa prema web stranici – jednostavnije rečeno, usmjeravanje posjetitelja koji su zainteresirani za upravo ono što određena web stranica može ponuditi prema toj stranici. Ovi ciljani posjetitelji nezamjenjiva su komponenta uspjeha na webu i rast web-lokacije, budući da mogu biti (i uglavnom jesu) jedan glavnih izvora publiciteta i izloženosti.

Leave a Reply