Razumijevanje načina na koji tražilice rade

Tražilice

Iako su tražilice u osnovi samo navigatori interneta, nemoguće je zamisliti internet bez njih. Zbog same veličine i dubine World Wide Weba, upravo to bogatstvo informacija postaje besmisleno ili neupotrebljivo bez tražilica.

Tražilice u osnovi obavljaju tri zadatka:

  1. One pretražuju World Wide Web koristeći određene riječi ili fraze
  2. Indeksiraju rezultate koje pronađu i njihova mjesta
  3. Pružaju korisniku pristup indeksu i mogućnost pretraživanja pomoću kombinacija riječi koje su odabrane

Danas tražilice obavljaju do deset milijuna upita svaki dan i stalno su u procesu razvoja i reinventiranja svojih usluga kako bi uravnotežile potrebe web-mjesta, korisnika i oglašivača.

Sve počinje s nečim što se zove pauk. Pauci su roboti sastavljeni od softvera ili kodiranja. Baš kao pravi pauci, internetski pauci čine nešto što se naziva webcrawling ili samo puzanje, kako bi napravili ogromne popise onoga što se nalazi na internetu. Puzanje je čin pregledavanja, indeksiranja i kopiranja od strane pauka. Oni počinju s jako korištenim poslužiteljem ili popularnim web-mjestom (zauzetim dijelom weba) i pretražuju svoj put prema van na svaku vezu koja se nalazi na toj web-lokaciji ili poslužitelju, ponašajući se kao pravi pauci na način na koji se šire. Pauci vrše indeksiranje svega što čitaju, koristeći, između ostalog, nešto što se naziva metatagovi, a to su opisi ključnih riječi ili fraza pod kojima vlasnik web-mjesta želi da se njegova web-lokacija indeksira.

Sljedeći veliki organ u anatomiji tražilice su algoritmi koje koristi. Algoritmi su kompjutersko kodiranje ili softver koji je dizajniran da uzme riječi koje stavite u traku za pretraživanje i pruže vam najrelevantnije rezultate iz indeksa koje su pauci napravili. Oni su „donositelji odgovora“ koji čine tražilicu automatskom sekretaricom.

Search engine marketing ili “marketing tražilica”

Search engine marketing ili SEM je vrsta internet marketinga koji se bavi promicanjem web stranica i povećanjem njihove vidljivosti. Krajnji cilj je dobiti bolje rangiranje na stranicama s rezultatima pretraživanja, postići bolju vidljivost i dobiti noviji promet uz zadržavanje starih korisnika.

Google AdWords, Baidu i Bing oglasi najveći su dobavljači online marketinga u tražilicama. Agencije za oglašavanje počele su se specijalizirati za SEM jer je to bio najbrže rastući oblik internetskog marketinga i čak je preuzeo neke tradicionalne oblike oglašavanja.

Iako se većina kampanja provodi putem agencija, SEM alati također su dostupni online. Pojam SEM pokriva široki raspon marketinških aktivnosti povezanih s tražilicama koje uključuju upravljanje sponzoriranim unosima, podnošenje internetskih stranica direktorijima i oblikovanje marketinških strategija za tvrtke, pojedince i organizacije koje djeluju putem weba.

Zašto je SEM važan?

Internet daje e-trgovini jedinstvenu kvalitetu u odnosu na druge tradicionalne oblike poslovanja. Usmjeren je na kreativan, nov i zabavan web sadržaj i niske početne troškove. Potrebna je samo odlična ideja i malo novca da biste počeli zarađivati ​​novac na internetu.

Danas svatko koristi tražilice, SEM je ono što vašu web-lokaciju uzima iz vaših ruku i stavlja pred oči najveće internetske zajednice – korisnika tražilice.

Leave a Reply

Your email address will not be published.