Stvaranje veza putem društvenih mreža

b2b

Jedna od najvažnijih stvari koju nam društvene mreže omogućuju jest kreiranje odnosno stvaranje veza. Veze se mogu stvarati s kupcima ili korisnicima, ali i s drugim poslovima. Pojedine društvene mreže prikladnije su stvaranju veza s kupcima, dok su druge ipak bolje za povezivanje s drugim poslovima.

Veze s kupcima (B2C)

Ako je vaše poslovanje u fazi u kojoj mu je potrebno više klijenata, društvene mreže vam mogu pomoći u pronalaženju tih klijenata. Tada je glavna misija vašeg društvenog profila povezivanje s klijentima. S klijentima se povezujete putem dijeljenja sadržaja, interakcije, darivanja i slično. Uspostavljanje lojalnih odnosa vrlo je zahtjevno. Ne možete samo napraviti račun i očekivati da se interakcija započne sama. Za početak morate pružiti vrijednost i biti zanimljivi kako bi ljudi primjetili vaš račun, a tek onda možete očekivati rekaciju na sadržaj koji nudite. Dobri odnosi s pratiteljima na društvenim mrežama osiguravaju lojalnu bazu obožavatelja, koja će vrlo vjerojatno ostati ili postati vaši klijenti u budućnosti. Dugoročno gledano, ovaj odnos može biti vrlo profitabilan za vaše poslovanje.

Veze s drugim poslovima (B2B)

Ako proizvod ili uslugu nudite drugim malim ili većim organizacijama, vaš cilj je uspostaviti B2B odnos. Cilj vaše strategije bit će pronalaženje drugih organizacija koje bi mogle biti zainteresirane za proizvod ili uslugu koju pružate te za pronalaženje načina za povezivanje s njima. Društvena mreža Linked In je posebno prikladna za ovu vrstu interakcije, no i ostale društvene mreže vam mogu pomoći pronaći posao kroz različite grupe. Velika prednost pronalaženja drugih organizacija kroz društvene mreže jest ta da ćete moći komunicirati s njima na društvenim mrežama i tako steći povjerenje, prije nego ih kontaktirate i predložite poslovnu ponudu. Kada je riječ o poslovnim odnosima, trebat će vam drugačiji pristup nego u slučaju da pokušavate doći do pojedinaca. Kako biste potakli druge poslove da komuniciraju s vama, trebali biste ponuditi neku vrstu korisnog materijala, poput e-knjiga ili vodiča.

Leave a Reply