Što je i za što se koristi Google Ads?

google adwords

Puno se govori o internet oglašavanju te je za razumijevanje oglašavanja, potrebno razumijeti određene osnovne pojmove. Google kao najkorištenija tražilica na internetu predstavlja najpovoljniju platformu za oglašavanje, a za to potrebno je poznavati Google Ads (dosad poznatiji kao Google AdWords).

Što je Google Ads?

Prema Google-u, Google Ads (dosadašnji Google AdWords i Google AdWords Express) jest online oglašivačko rješenje koje upotrebljavaju tvrtke kako bi promovirale svoje proizvode i usluge na Google pretraživanju, YouTubeu i ostalim web-lokacijama. Također omogućuje oglašivačima odabir specifičnih ciljeva za svoje oglase, kao što je poticanje telefonskih poziva ili posjeta web-lokaciji. Uz Google Ads račun oglašivači mogu prilagoditi svoje proračune i ciljanja te pokrenuti i zaustaviti svoje oglase u bilo kojem trenutku.

Kako funkcionira?

Pretraživanjem proizvoda ili usluga na Google tražilici, Google Ads prikazuje vaš oglas potencijalnim korisnicima u trenutku kada se spremaju poduzeti radnju.

  1. Prvo je važno odabrati cilj, o čemu smo pisali u prijašnjem članku – Kako mjeriti uspješnost social media marketinga?
  2. Nakon toga odabire se geografsko područje na kojemu želite prikazivati vaš oglas. To može biti područje oko vaše organizacije ili grad, regija, država i slično
  3. Na kraju izrađujete svoj oglas i postavljate mjesečni budžet

Nakon što vaš oglas bude odobren, može se pojaviti kad god korisnici u vašem ciljanom području pretražuju proizvod ili uslugu poput vaše. Plaćate samo kada korisnici stupe u interakciju s vašim oglasom poput klikanja oglasa ili poziva vašoj organizaciji.

Prednosti

Google Ads omogućuje vam da sami odaberete geografsko područje na kojem želite djelovati, kao i poruku koju želite poslati svojim potencijalnim klijentima kroz ovaj oblik oglašavanja. Sami postavljate svoj mjesečni proračun, a u bilo kojem trenutku ga možete izmijeniti ili zaustaviti. Uz to, prikazuju vam se i procijenjeni rezultati za vaš budžet. Plaćate samo kada korisnik klikne na vaš oglas ili stupi u bilo kakvu interakciju s vašim oglasom, a uz to možete mjeriti učinke kampanje.

Ovo su elementi web analitike.

Leave a Reply