Bloganje za početnike – 1. dio

Blogging (bloganje) je oblik marketinga na društvenim mrežama koji blogove koristi za stvaranje i objavljivanje sadržaja, uspostavljajući pritom odnos s čitateljima.

Bloganje je definirano kao:
“Interaktivni oblik objavljivanja sadržaja na webu. Potječe iz izraza “web dnevnik”. Čin blogovanja datira s kraja 1990-ih, a postao je dominantan u 2000-ima.

Strategija se temelji na činjenici da objavljujete sadržaj koji je koristan, praktičan i privlačan.
Ova vrsta sadržaja osigurava sljedeće:
• Posjetitelji će se vratiti
• Posjetitelji će biti zainteresirani za vašu tvrtku
• Posjetitelji će dijeliti sadržaj

Blog – važan dio mrežnog marketinga

Nekoliko je razloga zašto su blogovi postali važan dio mrežnog marketinga. Razvoj alata za izdavanje sada omogućuje svakome da kreira i objavljuje postove na blogu, za razliku od prije, gdje se moralo upoznati sa složenim tehnologijama koje omogućavaju objavljivanje.
U današnje vrijeme stvaranje bloga je prilično jednostavan proces koji je također značajno povećao broj blogova dostupnih na internetu.
Jednostavni alati i platforme za izdavanje omogućili su korisnicima bez ikakvih vještina programiranja da lako postave i upravljaju blogovima.

Vrste blogova

Blogovi se mogu grupirati prema nekoliko kriterija, a tema je jedna od najčešćih korištenih. Blogovi su obično usredotočeni na jednu temu koja se odnosi na određenu industriju. Na ovaj način blogger objavljuje sadržaje koji su specijalizirani za jedno određeno područje. Dakle, imamo modne blogove, blogove učitelja, SEO blogove, fitnes blogove itd. Tema vam pomaže da se usredotočite na svoju ciljnu publiku.

Međutim, postoje blogovi koji kombiniraju različite teme u jednu i imaju oblik internetskog časopisa. Na primjer, grad može imati svoj blog s različitim temama vezanim za vijesti i događaje u tom gradu. Blog može pokriti različite dijelove koji se odnose na ljepotu, poput šminkanja, kose, njege kože itd. S ovom vrstom bloga može se doprijeti do više ljudi jer će sadržaj bloga privući veću ciljnu skupinu od bloga koji je specijaliziran za jednu temu.

Blogovi tvrtki su vrlo popularna vrsta promocije u internetskom marketingu jer tvrtke koriste ovo područje kako bi svojim potencijalnim kupcima pružile korisne sadržaje, predstavile svoje usluge i na kraju uvjerile posjetitelje da postanu kupci. Imati blog je također dobar način za tvrtku da poveća pozicioniranje web stranica putem organskog dosega (SEO). Naravno, sadržaj bloga tvrtke mora biti usko povezan s vrstom poslovanja tvrtke koju vodi i mora sadržavati ključne riječi koje se koriste u procesu optimizacije web stranica.

Osobni blogovi predstavljaju vrstu blogova koji sadrže sadržaj koji objavljuje pojedinac, a koji se obično specijalizira za jednu temu u kojoj je stručnjak. Prednost ove vrste bloga je u tome što pojedini blogeri mogu biti prilično uspješni u uspostavljanju odnosa s čitateljima što im omogućava da budu smatrani autoritetom i cijenjenim influencerom u određenom području. Ako je njihova aktivnost na blogu praćena uspješnim aktivnostima na društvenim mrežama, to povećava ukupni utjecaj koji bloger može steći u svojoj zajednici. Vi kao predstavnik tvrtke možete imati koristi od ove vrste blogova ako uspijete uspostaviti poslovanje s bloggerom na način da preporuči vaše poslovanje svojim čitateljima ili ako ste u mogućnosti stvorite projekt u kojem biste mogli surađivati vi i blogger. Zbog vlastite popularnosti i utjecaja blogera, preporuka koju će dati za vaše poduzeće može dosegnuti veliki broj potencijalnih kupaca.

Leave a Reply