Ovo su idealne dimenzije fotografija za društvene mreže

Prvo što primijetimo na društvenim mrežama nekoga poduzeća ili brenda jest profilna fotografija. Često se zna dogoditi da je dio takve fotografije odrezan ili da je logo nevidljiv zbog lošeg odabira dimenzije. Takvi problemi odaju dojam neprofesionalnosti i na takve stvari treba pripaziti. Koje su idealne dimenzije fotografija na društvenim mrežama u 2019. godini donosimo u nastavku.

Napomenimo da se dimenzije fotografija na društvenim mrežama često mijenjaju te zbog toga treba konstantno pratiti te promjene.

Idealne dimenzije fotografija za društvene mreže

Facebook

Facebook je jedna od trenutno najpopularnijih društvenih mreža i nudi više različitih mjesta za objavu fotografije.
Dimenzije:
Profilna fotografija 340 x 340 piksela
Naslovnica 1200 x 675 piksela
Naslovnica (pametni telefon) 400 x 150 piksela
Naslovnica za grupu 1640 x 859 piksela
Naslovnica za događaj 1200 x 675 piksela
Standardna objava 1200 x 628 piksela

Instagram

Instagram je jedna od najbrže rastućih društvenih mreža te se nalazi u top tri najkorištenijih mreža uz Facebook i YouTube. Instagram je u posljednje vrijeme ogroman naglasak stavio na Story objave.
Dimenzije:
Profilna fotografija 180 x 180 piksela
Objava 1080 x 1080 piksela
Instagram Story 1080 x 1920 piksela

LinkedIn

LinkedIn je društvena mreža namijenjena poslovnjacima. Korisnici su ili u poslovnom odnosu ili traže posao. Ova mreža funkcionira kao portfolio i CV, a korisnici mogu i stavljati objave.
Dimenzije:
Profilna fotografija 400 x 400 piksela
Baner 1584 x 296 piksela
Baner na stranici tvrtke 1536 x 768 piksela
Idealna dimenzija objave 1200 x 628 piksela

Twitter

Twitter koriste ljudi koji su u potrazi za kvalitetnim informacijama i novostima iz svijeta.
Dimenzije:
Profilna fotografija 400 x 400 piksela
Objava 1200 x 675 piksela
Naslovna fotografija 1500 x 500 piksela

Pinterest

Pinterest je društvena mreža kojoj je primarni element fotografija, a služi kao inspiracija korisnicima. Pinterest se često i koristi za kreiranje vizualnih ploča (“visual board”). Klikom na fotografiju dobiva se njena puna dimenzija.
Dimenzije:
Profilna fotografija 600 x 600 piksela
Naslovna fotografija ploče 600 x 600 piksela
Objava 600 x 900 piksela

YouTube

YouTube se često ne smatra društvenom mrežom. Primarni element YouTube-a je video, a odnedavno su uvrštene i kratke video priče (nešto slično Instagram Story-ima).
Dimenzije:
Ikona kanala 800 x 800 piksela
Naslovna fotografija kanala 2560 x 1440 piksela
Thumbnail za video 1280 x 720 piksela

Ovo su najbolje aplikacije za uređivanje Instagram fotografija.