Što je Display Marketing?

marketing

Display marketing kao oblik plaćenog oglašavanja, jedna je od najpopularnijih vrsta mrežnog oglašavanja. Odnosi se na oglase na web lokacijama, aplikacijama i platformama društvenih medija.

Display oglasi mogu biti različitih oblika poput:
Slike
Tipke
Video
Baneri

Da bi ste započeli korištenje Display marketinga morate raditi s Display Ad Network-om ( Google AdSense, Facebook Audience Network Ads, mMedia…) kako bi dosegnuli što više korisnika.

Na display network-u odredite demografiju vaše ciljne skupine za koju želite da vidi vaš oglas i sve ostalo preuzima sama display mreža, koja će prikazivati vaš oglas korisnicima koji odgovaraju specifikacijama koje ste postavili.
Ako ste pogodili korisnika temeljem specifikacija koje ste naveli, on će kliknuti u vaš oglas i nadajmo se postati vaš korisnik ili kupac.

Top 3 display advertising network

GOOGLE DISPLAY NETWORK

Google display network je najpoznatiji i najpopularniji izbor. Google od posluživanja oglasa ostvaruje oko 97% svog ukupnog prihoda.

FACEBOOK AUDIENCE NETWORK

Facebook audience network najveća je konkurencija Google display networku. Facebook nudi mnogo opcija i alata za uređenje oglasa.

TWITTER AUDIENCE PLATFORM

Twitter-ova platforma osmišljena je da uzima vaše oglase i promovira ih putem interneta, uključujući i na mobilnim telefonima.