Display marketing kao oblik plaćenog oglašavanja, jedna je od najpopularnijih vrsta mrežnog oglašavanja. Odnosi se na oglase na web lokacijama, aplikacijama i platformama društvenih medija.
Display oglasi mogu biti različitih oblika poput:
Slike
Tipke
Video
Baneri
…
Korištenje Display Marketing-a
Da bi ste započeli korištenje Display marketinga morate raditi s Display Ad Network-om ( Google AdSense, Facebook Audience Network Ads, mMedia…) kako bi dosegnuli što više korisnika.
Na display network-u odredite demografiju vaše ciljne skupine za koju želite da vidi vaš oglas i sve ostalo preuzima sama display mreža, koja će prikazivati vaš oglas korisnicima koji odgovaraju specifikacijama koje ste postavili.
Ako ste pogodili korisnika temeljem specifikacija koje ste naveli, on će kliknuti u vaš oglas i nadajmo se postati vaš korisnik ili kupac.
Top 3 display advertising network
GOOGLE DISPLAY NETWORK
Google display network je najpoznatiji i najpopularniji izbor. Google od posluživanja oglasa ostvaruje oko 97% svog ukupnog prihoda.
FACEBOOK AUDIENCE NETWORK
Facebook audience network najveća je konkurencija Google display networku. Facebook nudi mnogo opcija i alata za uređenje oglasa.
TWITTER AUDIENCE PLATFORM
Twitter-ova platforma osmišljena je da uzima vaše oglase i promovira ih putem interneta, uključujući i na mobilnim telefonima.
Mjerenje uspješnosti Display Marketinga
Uspješnost kampanje može se mjeriti na sljedeći način: ako vidite da vam se povećao broj novih posjetioca web-stranice, ako vidite da je porastao angažman postojećih korisnika, odnosno vrijeme provedeno na stranici, te
konverzija, odnosno vidljiva vam je zarada.