Koju društvenu mrežu odabrati za poslovanje

društvene mreže za tvrtke

Imate mali ili veliki posao i želite biti prisutni na Internetu točnije na društvenim mrežama jer tamo se nalaze vaši potencijalni klijenti?
Koje društvene mreže odabrati za poslovanje?

Većina korisnika Interneta prisutna je na društvenim mrežama. Čak 1/3 korisnika Interneta iz cijelog svijeta o vašem brendu ili proizvodu informirat će se putem društvenih mreža. Imate web stranicu i smatrate da je to dovoljno? Razmislite još jednom. Upravo su društvene mreže zaslužne za jačanje vašeg brenda, a marketing na društvenim mrežama je jeftiniji i lakše ga je izmjeriti. Ovisno o tipu vašeg poslovanja i ciljevima koje ste postavili odabirete jednu ili više društvenih mreža na kojima će se nalaziti vaši potencijalni korisnici nalaziti.

Ovo su društvene mreže za poslovanje koje vodite najbolji odabir.

Kada odabrati Facebook

Facebook ima oko 2,3 milijarde aktivnih korisnika mjesečno, s godišnjim rastom, prema Facebook-u, broja korisnika od 10%. U Hrvatskoj više od polovice stanovništva koristi Facebook u poslovne ili privatne svrhe. Oglašavanje na Facebooku znatno je jeftinije od ostalih mreža, a Facebook kampanja, odnosno oglas, može imati jako širok doseg prema odabranoj ciljanoj skupini.

Prema istraživanjima Arbone na Facebooku prevladavaju korisnici starosti 25-44 godine. Od toga 94000 su žene, a 96000 su muškarci. Što se tiče uspješnosti samih Facebook promocija, ovdje ćete se već razveseliti. Prosječan korisnik unutar 30 dana 17 puta klikne na razne promocije. Od toga u prosjeku svaka žena 21 puta klikne na promociju, a muškarci 14 puta.

Kada odabrati Instagram

Instagram je najbrža rastuća mreža. Za razliku od Facebooka to je vizualna mreža. S obzirom da su ljudi vizualni tip to znači da će objave poput fotografija i videa koje objavljujete na Instagramu lakše privući nove korisnike.

Instagram je mreža mlađih korisnika te stoga nije pogodna za sve vrste djelatnosti. Prema Arboni svakog mjeseca oglasi na Instagramu mogu doseći do 1 100 000 jedinstvenih korisnika. Instagram je zabilježio da aktivne promocije 54% vremena ciljaju žensku populaciju, a 46% vremena mušku. Na Instagramu je aktivno 59000 žena i 51000 muškaraca i to od 18 do 34 godina. Na Instagramu je bitno učestalo objavljivati sadržaj i time stvarati lojalne pratitelje koji će se kasnije pretvoriti u potencijalne kupce.

INFOGRAFIKA Arbona Facebook vs. Instagram na početku 2019.

Kada odabrati Pinterest

Pinterest je veoma popularan među ženama dok muškarci čine samo manji dio korisnika. Pinterest je odličan izbor ako su vaša ciljana skupina žene. Najzastupljenija dobna granica korisnika je od 20-40 god. Prema istraživanjima na Pinterestu su najbolje prihvaćeni oglasi kozmetike, odjeće, tkanine, igračke za djecu itd. S obzirom na to da su korisnici većinom izvan Hrvatske, znanje engleskog je nužno ako želite predstaviti svoju ideju ili proizvod široj publici.

Kada odabrati LinkedIn

LinkedIn je odličan tvrtke koje svoje usluge nude drugim tvrtkama. Na Linkedinu su većinom ljudi u poslovnom raspoloženju tako da je ta društvena mreža optimalna za razmjenu informacija vezanima za poslovanje. LinkedIn ima više od 546 milijuna korisnika i to je najveća profesionalna društvena mreža. U Hrvatskoj je na LinkedInu prisutno 530 000 ljudi.

Zanimljivo je da na LinkedInu nema algoritma kao što to ima Facebook i Instagram. Kada odlučite staviti objavu ona će biti vidljiva svim vašim sljedbenicima bez obzira koliku interakciju imaju s vama. LinkedIn nudi detaljno oglašavanje što znači da svojim oglasima direktno pristupate isključivo zaposlenicima u određenoj branši ili vlasnicima poduzeća ili pak voditeljima poslovnih odijela.

Znaš li koje dimenzije fotografija su idealne za društvene mreže? Saznaj odmah ovdje.