Newsletter: Osnovne smjernice za uspješan email marketing

Newsletter smjernice za uspješan email marketing

Naši email pretinci svakodnevno su preplavljeni komunikacijom različitih brendova. Obavještavaju nas o novostima, last minute ponudama i sniženjima. No, koliko tih e-mailova zapravo otvorimo? Tehnike newsletter marketinga napreduju i razvijaju se, no temeljne prakse ostaju iste. Donosimo vam nekoliko glavnih smjernica za što uspješniji email marketing.

Dobar newsletter dizajn

Prilikom dizajniranja newslettera važno je svoj sadržaj prikazati u jasnoj, hijerarhijskoj strukturi. Kao rezultat, vaši će pretplatnici lako razaznati najvažnije informacije. U današnjem digitalnom dobu, pozornost je vrlo kratka. Stoga je bitno da brzinskim skeniranjem, pretplatnici vide glavne informacije koje im želite prenijeti.
Dizajn newslettera treba bi biti uniformiran i odgovarati bojama brenda. To znači dizajniranje predloška koji će se koristiti. Korištenje istog predloška za email marketing nije stvar samo praktičnosti, već i pitanje brendinga. To je način na koji će vas pretplatnici prepoznati.

Mobilna optimizacija

Većina će vaših pretplatnika sadržaj pročitati s mobitela, to je činjenica. Optimizacija marketinga e-pošte za mobilne uređaje je nužna, pa obavezno pripremite dizajn koji je s tim u skladu.

Kvalitetan newsletter sadržaj

Najvažnija stvar koju morate imati na umu pri pisanju sadržaja newslettera je povezivanje s čitateljima. Na koji način ćete to napraviti ovisi o vašoj industriji, no svima je cilj pružanje stvarne vrijednosti čitateljima. Nasmijte ih, naučite ih nešto novo, ispričajte im priču ili dajte kod za popust. Naučite svoje pretplatnike da će dobiti neku vrijednost ako otvore vaš newsletter.

Dosljednost

Ako svojim pretplatnicima niste poslali email dva mjeseca, a zatim im pošaljete tri u tjednu, to im može biti zbunjujuće i naporno. Dosljednost u komunikaciji može povećati lojalnost brendu i povećati angažman. Tako vaši pretplatnici počnu shvaćati frekvenciju i dosljednost vremenu, pa znaju što mogu očekivati. Formulirajte strategiju po kojoj ćete slati newsletter i držite se sadržaja. Radije pošaljite kvalitetan newsletter jednom mjesečno ili jednom u nekoliko mjeseci, nego da tjedno šaljete nekvalitetan sadržaj koji nitko neće otvarati.

Predmetna linija

Predmet, odnosno naslov je prvo što primatelj vidi i najčešći razlog otvaranja newslettera. Dobro promislite što ćete u njemu napisati i natuknite vrijednost koju dajete. Naslov je glavni aspekt koji potiče na otvaranje emaila. Vrlo je važno imati naslov koji će potaknuti znatiželju. Većina emailova je otvorena u prvih sat vremena, a ako email nije otvoren prvih 24 sata vjerojatnost otvaranja pada ispod 1%.

Želite li znati više o stvaranju sadržaja? Pročitajte naše postove Bloganje za početnike – 1. dio i Bloganje za početnike – 2. dio.