Šest osnovnih koraka do uspješnog web shopa

Web shop - šest koraka

Razmišljate li o pokretanju web shopa, ili ste se već odlučili na taj korak? U nastavku donosimo šest temeljnih točaka koje nikako ne smijete zanemariti pri izradi i održavanju uspješne online trgovine.

1. Atraktivno sučelje i intuitivan dizajn

Kupci će odlučit će imaju li povjerenja u web shop i žele li ih kupiti s njega za otprilike tri do pet sekundi. To znači da vaša web stranica treba imati jednostavno, atraktivno i pouzdano sučelje koje je lako za korištenje. Kristalno jasno mora biti što prodajete i kako to pronaći.

Elementi dizajna kao fotografije i video klipovi moraju biti kvalitetni, kako bi omogućili dobar pregled proizvoda. Također, pružite što temeljitiji i detaljniji opis proizvoda. Kategorije moraju biti smisleno i intuitivno posložene. Drugim riječima, boravak na webu ne smije biti frustrirajuć i naporan za kupca.

2. Kvalitetna „O nama“ stranica

Ako posjetitelj dođe na vašu stranicu “O nama”, to znači da ste mu interesantni. Tu vam se pruža prilika da dokažete kvalitetu svog proizvoda i pouzdanost trgovine. Ovdje trebate jasno naznačiti tko ste, što radite i, što je najvažnije, što nudite klijentima. Sva svjedočenja trenutnih kupaca, postignuća i dokazi društvenog utjecaja ovdje su dobrodošli.

Vaši kontakt podaci trebaju biti jasni i laki za pronalaženje na cijeloj web stranici. Obavezno napišite svoj kontakt email, broj telefona, adresu i postavite linkove na društvene mreže.

3. Kvalitetan blog sadržaj (SEO optimiziran)

Search engine optimization (SEO) je proces prilagođavanja web stranice koji vodi boljem pozicioniranju na tražilicama. Kvalitetan blog sadržaj povećava kvalitetu i količinu prometa. Postovi koji sadrže SEO ključne riječi i sadrže korisne informacije za potrošače vjerojatno će biti visoko rangirani u rezultatima tražilice.

Blog je također medij za povezivanje s publikom. Gledajući kako kupci reagiraju na sadržaj koji proizvedete, možete se informirati potrebama i željama kupaca. Blogovi dobivaju povjerenje kupca kada mu pružaju neku vrstu vrijednosti. Primjerice, dobra je ideja pružanje stručnih savjeta o korištenju vašeg proizvoda ili industriji koja se bavi temom. Kako napisati dobar blog pročitajte u našim postovima Bloganje za početnike – 1. dio i Bloganje za početnike – 2. dio.

4. Mobilna responzivnost

Uz rastuću upotrebu smartphoneova za kupnju putem interneta, važno je osigurati da dizajn web stranice bude prilagođen mobilnim uređajima. Stoga se odlučite na vertikalni dizajn za lakše pomicanje i pregled sadržaja na ekranima telefona. Također, testirajte mobilnu stranicu kako bi osigurali da će webshop dobro izgledati te biti funkcionalan i na različitim mobilnim uređajima.

5. Izgradite online prisustvo i oglašavajte se na društvenim mrežama

Društveni mediji platforma su koja pomaže da se tvrtka poveže s kupcima i stvori osobnu vezu s njima. Osim redovitog objavljivanja i kvalitetnog sadržaja na društvenim mrežama, najbolja opcija za promociju vašeg poslovanja je oglašavanje na društvenim mrežama. Te su platforme moćni kanal za izgrađivanje online prisustva i dobivanje potencijalnih kupaca.

6. Analitika, analitika, analitika

Internet trgovina ne može poboljšati svoju strategiju rasta bez praćenja napretka. Najbolji način za praćenje prodajne aktivnosti i ponašanja kupaca je upotreba alata kao što je Google Analytics. Analitika pruža jasne mjerne podatke o trgovini, poput postotka prodaje proizvoda, broju posjeta web stranici i broju napuštenih košarica. Više o tome pročitajte u našem postu Kako postaviti Google Analytics .