Brzi vodič za Instagram – trikovi i savjeti

instagram marketing

Instagram je vrlo moćan vizualni marketinški kanal i prilika za izgradnju vjerne publike koja raste s vašim poslovanjem. U nastavku vam donosimo nekoliko trikova i savjeta za vođenje Instagrama koje, ako već i znate, zasigurno vrijedi ponoviti.

Jasna komunikacija

Kako bi odmah u startu dobro iskomunicirali svoj brand i njegovu misiju, obratite pažnju na uređivanje svog profila. Osim korisničkog imena, na Instagram profilu možete urediti i ime koje se nalazi odmah ispod fotografije, postaviti link na web stranicu, te napisati kratki opis profila. Dobro razmislite što želite upisati u tih nekoliko redaka, jer oni stvaraju prvi dojam vašeg brenda. Pokažite tko ste, što nudite i zašto ste zanimljivi. Budite jasni, ali pokušajte biti i što kreativniji.

Kvaliteta fotografija

Kao što je već spomenuto ranije, fotografije su na Instagramu u prvom planu i njegov najvažniji sadržaj. Zato je vrlo bitno da su fotke koje objavljujete kvalitetne i dobro obrađene. Koje alate za uređivanje fotografija možete koristiti, pročitajte ovdje.

Budite nemilosrdni – tamnim, mutnim i pikselastim fotografijama nema mjesta na Instagram profilu. No ne očajavajte ako imate fotku koja vam je loše ispala, a može ispričati dobru priču. Izazovite svoju kreativnost i napravite od nje dobar Instagram Story.
Također, obavezno pripazite na veličinu fotografija koje objavljujete!

Planiranje objava

Kao i za sve ostale društvene mreže, i za Instagram je planiranje vrlo važno. Radi o se isključivo i ponajprije vizualnoj platformi, pa je priprema fotografija ključna. No, nemojte zaboraviti na sadržaj opisa. Kvalitetne fotografije će možda privući oko vaših potencijalnih pratitelja i kupaca, no opisi su ti koji će ih potaknuti na komentiranje, interakciju i stvaranje povezanosti s vašim brendom.

Instagram priče koje pričaju priču

Ovaj podnaslov zvuči pomalo zbunjujuće, no stvar je vrlo jednostavna – priča je na Instagramu (kao i općenito u marketingu) najvažnija. No, za vaše Instagram Story objave to konkretno znači da su vezane uz brend i potiču povezanost s brendom.

Objavljujte svakodnevno i pozivajte na interakciju. Instagram ima zanimljive alate za stvaranje anketa, postavljanje upita, stvaranje kvizova – igrajte se tim alatima kako bi potaknuli komunikaciju s pratiteljima. Predstavite sebe i proizvode koje nudite, istražujte načine na koje možete iskoristiti sve što vam Instagram nudi. Priče koje vas najbolje predstavljaju istaknite u Highlights, i ne zaboravite stvoriti naslovnu ilustraciju za istaknute priče koja će vam se uklopiti u vizualni branding.

Eksperimentirajte s videom

Kad već spominjemo pričanje priča, video je odličan alat za tu namjenu. On omogućuje dijeljenje složenih, detaljnih priča koje se ne mogu prenijeti u jednu sliku. Bez obzira pokušavate li povećati svijest o kampanji, promovirati svoje proizvode ili educirati svoju publiku, videozapisi nude puno više vremena za prepričavanje priča nego fotografije. Stoga, kvalitetan video bi se mogao isplatiti, pa se ne morate bojati upustiti u njegovu izradu.

Upoznavanje publike

Instagram analitika nije jako opširna, no iz nje svejedno možete puno toga saznati. Osnovne informacije (demografija pratitelja po dobi, godinama, lokaciji i vremenu aktivnosti) pomoći će vam pripremiti sadržaj koji ćete objavljivati. Vrlo je važno pratiti i analitiku samih objava. Ona će vam pokazati kakvu interakciju vaši pratitelji imaju s vašim objavama i kako su do njih došli.

Surađujte s drugim brendovima i influencerima

Uvijek je važno imati prijatelje! Pronađite ih u Instagram svijetu, bilo da se radi o brandovima s kojima možete surađivati ili influencerima koji mogu podržati vaš brend.

Instagram influencer marketing uklanja prepreke tradicionalnom oglašavanju jer se kupci upoznaju s vašim brendom iz pouzdanog izvora. Preporuka influencera češće se smatra pouzdanijom informacijom od oglasa i sličnija je preporuci prijatelja nego reklami. Stoga morate biti pažljivi koga ćete odabrati. Dobro istražite preklapa li se vaša ciljana skupina s pratiteljima influencera s kojim surađujete.