Što je benchmarking?

web analitika

Benchmarking u najjednostavnijem smislu predstavlja usporedbu s vodećim konkurentima, identificiranje njihovog poslovanja te prilagođavanje vlastitog poslovanja u svrhu ostvarenja konkurentske prednosti i bolje poslovne prakse. Vrste benchmarkinga Dvije su vrste benchmarkinga, a to je interni i eksterni benchmarking. Interni ili unutarnji temelji se na analizi i procjeni unutarnjih dijelova organizacije, primjerice određenih odjela unutar poduzeća, […]

Jesu li vaši analitički podaci uspješni?

analitički podaci

Kroz pitanje postavljeno u naslovu ovog članka, veliki naglasak stavlja se na činjenicu kako je analitika složeno polje za proučavanje. Postoje slučajevi u kojima ćete odabrati pravilnu metriku, ali ipak nećete moći pravilno analizirati podatke ili ćete sve analize uredno provesti, no ipak nećete uspješno implementirati dobivene rezultate. Web analitika zahtjeva značajne kontrole, jer pogreška […]

Bloganje za početnike – 2. dio

savjeti za pisanje bloga

Postoje brojne platforme za pisanje blogova koje su prilično izravne i ne zahtijevaju tehničke vještine za postavljanje. To svima omogućuje lako postavljanje i pisanje bloga. Prema statistici, WordPress je najpopularnija platforma za pisanje blogova. WordPress WordPress je dostupan potpuno besplatno, jedino što trebate imati podmirene preduvjete – hosting i domenu. Ovaj besplatni servis otvorenog koda baziran je […]

Bloganje za početnike – 1. dio

Blogging (bloganje) je oblik marketinga na društvenim mrežama koji blogove koristi za stvaranje i objavljivanje sadržaja, uspostavljajući pritom odnos s čitateljima. Bloganje je definirano kao:“Interaktivni oblik objavljivanja sadržaja na webu. Potječe iz izraza “web dnevnik”. Čin blogovanja datira s kraja 1990-ih, a postao je dominantan u 2000-ima. Strategija se temelji na činjenici da objavljujete sadržaj […]

Što je i za što se koristi Google Ads?

google adwords

Puno se govori o internet oglašavanju te je za razumijevanje oglašavanja, potrebno razumijeti određene osnovne pojmove. Google kao najkorištenija tražilica na internetu predstavlja najpovoljniju platformu za oglašavanje, a za to potrebno je poznavati Google Ads (dosad poznatiji kao Google AdWords). Što je Google Ads? Prema Google-u, Google Ads (dosadašnji Google AdWords i Google AdWords Express) […]

Najbolje aplikacije za uređivanje Instagram fotografija

Alati za instagram fotografije

Instagram je nezaobilazan alat današnjice za prikazivanje fotografija i individualnih interesa. Za kreiranje inspirirajućeg profila potrebno je kreirati vlastiti vizualni identitet, za što nam mogu pomoći razne mobilne aplikacije koje su korisnicima dostupne potpuno besplatno. Za kreiranje potpuno savršenog feeda potrebno je pažljivo ukomponirati fotografije u smislenu cjelinu. Aplikacije nam omogućuju usklađivanje fotografija kako bi […]

Stvaranje veza putem društvenih mreža

b2b

Jedna od najvažnijih stvari koju nam društvene mreže omogućuju jest kreiranje odnosno stvaranje veza. Veze se mogu stvarati s kupcima ili korisnicima, ali i s drugim poslovima. Pojedine društvene mreže prikladnije su stvaranju veza s kupcima, dok su druge ipak bolje za povezivanje s drugim poslovima. Veze s kupcima (B2C) Ako je vaše poslovanje u […]

Kako postaviti Google Analytics

google analytics

Google Analytics je najkorišteniji alat za web statistiku. Možda je najveća prednost korištenja usluge Google Analytics to što se usluge iz ovog alata mogu kombinirati s drugim sličnim Googleovim uslugama za procjenu (kao što su Google AdWords i Google alati za webmastere), što čini vrlo sveobuhvatnu i detaljnu analizu. Takva “unutarnja” procjena web stranice može […]

Kako mjeriti uspješnost social media marketinga?

social media roi

Marketing putem društvenih mreža ima svoj značajan utjecaj, no kako izmjeriti taj utjecaj? Bez mjerenja uspješnosti marketinških aktivnosti nije moguće znati kakve učinke imaju sadržaji koje nudimo našoj ciljanoj skupini na rast i prihod koji određeni brand ili poslovni subjekt ostvaruje. Social media ROI ROI ili Return On Investments pokazatelj je uspješnosti marketinga. ROI općenito […]

Razumijevanje načina na koji tražilice rade

Tražilice

Iako su tražilice u osnovi samo navigatori interneta, nemoguće je zamisliti internet bez njih. Zbog same veličine i dubine World Wide Weba, upravo to bogatstvo informacija postaje besmisleno ili neupotrebljivo bez tražilica. Tražilice u osnovi obavljaju tri zadatka: One pretražuju World Wide Web koristeći određene riječi ili fraze Indeksiraju rezultate koje pronađu i njihova mjesta […]