Kako mjeriti uspješnost social media marketinga?

social media roi

Marketing putem društvenih mreža ima svoj značajan utjecaj, no kako izmjeriti taj utjecaj? Bez mjerenja uspješnosti marketinških aktivnosti nije moguće znati kakve učinke imaju sadržaji koje nudimo našoj ciljanoj skupini na rast i prihod koji određeni brand ili poslovni subjekt ostvaruje. Social media ROI ROI ili Return On Investments pokazatelj je uspješnosti marketinga. ROI općenito […]

Razumijevanje načina na koji tražilice rade

Tražilice

Iako su tražilice u osnovi samo navigatori interneta, nemoguće je zamisliti internet bez njih. Zbog same veličine i dubine World Wide Weba, upravo to bogatstvo informacija postaje besmisleno ili neupotrebljivo bez tražilica. Tražilice u osnovi obavljaju tri zadatka: One pretražuju World Wide Web koristeći određene riječi ili fraze Indeksiraju rezultate koje pronađu i njihova mjesta […]

Što je SEO i zašto je važan?

seo optimizacija

SEO (Search Engine Optimization) ili optimizacija za tražilice je proces za povećanje vidljivosti web-lokacija u tražilicama, u rezultatima koje generiraju i dobivanje optimalne razine relevantnog prometa usmjerenog na neku web-lokaciju. To uključuje sve, od načina na koji je web-lokacija strukturirana, načina na koji se povezuje s drugim web-mjestima, do riječi korištenih u glavnim područjima web-mjesta. […]

Pet “W” web analitike

web analytics

Najosnovnija upotreba web-analize generira informacije koje stručnjaci u industriji mogu koristiti za određivanje načina na koji korisnici vide web-lokaciju tvrtke. Budući da ovaj proces ima za cilj pružiti informacije koje poduzeće može koristiti za poboljšanje svojih usluga i promjenu potencijalnih kupaca u prodaju, svi podaci prikupljeni analizom web-mjesta povezani su s klijentom i njegovim aktivnostima, […]

Kako odrediti ciljanu publiku?

Ciljana skupina

Ciljana publika predstavlja skupinu potencijalnih kupaca do kojih želite doći putem društvenih medija. Odnosi se na one koji će najvjerojatnije postati vaši klijenti u budućnosti i zato je vaš cilj uspostaviti vezu s njima. Kada ste aktivni na društvenim medijima u svrhu marketinga, nije vam cilj jednostavno povećanje broja pratitelja (to vam može pomoći s […]

Najčešće greške koje radite prilikom analize vašeg weba

web analiza

Korištenje web-analize danas je postalo uobičajeno. Sa svojom djelotvornošću najboljeg mjerenja uspjeha za web-lokaciju, sada je koristi veliki broj poduzeća, bez obzira na to jesu li to mali blogovi ili velike platforme za e-trgovinu. Greške prilikom web analize S obzirom na to da se kroz analizu weba mjere korisnici i posjetitelji stranice te njihovo ponašanje, […]